Τάξη ΣΤ, Schools Βoards, 17-4-2022

poster-web
 
 
 
 
 
Library Festival#SkillsLabs Ελλάδα
Κωνσταντίνα Ζαφείρη ΠΕ06
Αναστασία Γκιόκα     ΠΕ70
eTwinning Η κοινότητα των σχολείων της Ευρώπης

Περισσότερα...

Τάξη ΣΤ, Virtual School Library Tour… 15-4-2022

virtual tour-web
 
 
 
 
 
eΤwinning Library Festival#SkillsLabs Ελλάδα
Κωνσταντίνα Ζαφείρη ΠΕ06
Αναστασία Γκιόκα     ΠΕ70
If you don’t like to read, you haven’t found the right book J.K.Rowling

Περισσότερα...

Τάξη ΣΤ, Book reviews … 11-4-2022

br-web
 
 
 
 
eΤwinning Library Festival#SkillsLabs Ελλάδα
Κωνσταντίνα ΖαφείρηΠΕ06
Αναστασία Γκιόκα     ΠΕ70
Life without reading is life without light

Περισσότερα...

Τάξη ΣΤ, My e-Book … 15-4-2022

zg-web

 

 

 

eΤwinning Library Festival#SkillsLabs Ελλάδα
Κωνσταντίνα Ζαφείρη ΠΕ06
Αναστασία Γκιόκα     ΠΕ70
A friendship blooms in spring
Our favourite books reviews..

Περισσότερα...

Τάξη Δ, Κάνω το σχολείο μου συμπεριληπτικό-Κοινή δράση με το Ειδικό σχολείο Κορίνθου, 15.04.2022

images-web
 
 
 
 
Υπεύθυνες εκπαιδευτικοί
Καντζούρα Μαρία ΠΕ70
Μπόζνου Ελένη   ΠΕ70
Παρσάνου Μαρία   ΕΒΠ
Αυτό το σχολείο μάς χωρά όλους

Περισσότερα...

Τάξη ΣΤ, Storytelling… 11-4-2022

mustin-web-web

 

 

 

eΤwinning Library Festival#SkillsLabs Ελλάδα
Κωνσταντίνα ΖαφείρηΠΕ06
Αναστασία Γκιόκα     ΠΕ70
I respect diversity

Περισσότερα...

Τάξεις Ε1 & Δ, Κάνω το σχολείο μου συμπεριληπτικό-Παρακολούθηση της ταινίας Mοustaco 11.04.2022

mustin-web-web
 
 
Υπεύθυνες εκπαιδευτικοί
Καντζούρα Μαρία ΠΕ70
Μπόζνου Ελένη   ΠΕ70
Παρσάνου Μαρία   ΕΒΠ
Η διαδρομή της Μουστίν προς την ελευθερία και την αποδοχή

Περισσότερα...

Το Τραγούδι των μαθητών/τριών της ΣΤ’ Τάξης για την Ασφάλεια στο Διαδίκτυο, 04-04-2022

foto exofyllou-web
 
 
 
 
 
Διαπεριφερειακό Θεματικό Δίκτυο
"Ασφάλεια στο Διαδίκτυο"
Υπεύθυνη εκπαιδευτικός
Μαργαρίτα Θωμά (ΠΕ 79.01)
«Εικονικός Φίλος»

Περισσότερα...

Ενδοσχολική επιμόρφωση-Η δημιουργική γραφή, 23-03-2022

web
 
 
 
Ελένη Μπερδούση
Αγγελική Τσαμπουράκη
Αναστασία Γκιόκα
Δίκτυο σχολείων:
1ο & 3ο ΔΣ Κορίνθου,
ΔΣ Αγίου Βασιλείου & ΔΣ Ξυλοκέριζας
If you want your children to be intelligent
read them fairy tales

Περισσότερα...

Τάξη ΣΤ, Quzizz for our partners, 24-03-2022

ex
 
 
 
eTwinning Library Festival#SkillsLabs
Ελλάδα
Κωνσταντίνα Ζαφείρη   ΠΕ06
Αναστασία Γκιόκα       ΠΕ70
Partnerships – Collaborations

Περισσότερα...

Περισσότερα Άρθρα...

  1. Τάξη Γ2, Κάνω το σχολείο μου συμπεριληπτικό-Μουσικές καρέκλες, 30.01.2022 & 22.03.2022
  2. Ενδοσχολική επιμόρφωση, 16-03-2022
  3. e-Twinning,18-03-2022
  4. Τάξεις Α-Β: Εορτασμός της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου 2022, 9-2-2022
  5. Τάξεις Δ-ΣΤ: Εορτασμός της Παγκόσμιας Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου 2022, 8-2-2022
  6. Τάξη ΣΤ Reading preferences questionnaire, 10-03-2022
  7. Ενδοσχολική επιμόρφωση, 3-3-2022
  8. Meeting pairs with Sidika & Sevgi from Turkey, 03-03-2022
  9. Τάξη ΣΤ, Poetry souls-Students' poems, 02-03-2022
  10. Τάξη ΣΤ, In our school library 02-03-2022
  11. Τάξη Β, Κάνω το σχολείο μου συμπεριληπτικό-Λιζέτ, η πολική αρκούδα, 24.02.2022
  12. Τάξη ΣΤ Δημιουργούμε τον δικό μας σελιδοδείκτη -Make our bookmark, 20-02-2022
  13. Τάξη ΣΤ, Posters/Logos-Voting logos and posters-Chosen Logo and Poster, 17.02.2022
  14. Ηλεκτρονικό ψάρεμα (Phishing, Smishing), 14-02-2022
  15. Τάξη ΣΤ, Κώδικας δεοντολογικής συμπεριφοράς στο Διαδίκτυο (netiquette) 16-02-2022
  16. First Meeting Teachers Team_9_2_22
  17. Safer Internet Day, 8-2-22
  18. Τάξη ΣΤ: Library Festival #SkillsLabs - eTwinning project-Welcome, 10-02-2022
  19. Ηλεκτρονική Πλατφόρμα Εξ' αποστάσεως Ανοικτών Μαθημάτων της Πράξης «Καθολικός Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Προσβάσιμου Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού», iepx. 7-2-2022
  20. Τάξεις A1 & A2, Κάνω το σχολείο μου συμπεριληπτικό-Το Δάσος, 30.01.2022 & 02.02.2022

Στοιχεία επικοινωνίας

Διεύθυνση: Κολοκοτρώνη & Κολιάτσου

Τηλ/Fax 2741022321

e-mail : mail@1dim-korinth.kor.sch.gr

Διευθύντρια: Ζαντρίμα Μαρία (2023-2024)

fterugismata

logo-syllogos-didask

koin-front-web

Στον Ενήλικα αναγνώστη λέτε:
"Η συναναστροφή με τα παιδιά μας κουράζει"
Έχετε δίκιο. Προσθέτετε:
"Γιατί πρέπει να χαμηλώνουμε στο επίπεδο τους, να σκύβουμε, να διπλωνόμαστε, να καμπουριάζουμε, να γινόμαστε μικροί".
Σε αυτό το σημείο δεν έχετε δίκιο. Δεν είναι αυτό που κουράζει περισσότερο.
Είναι κυρίως το γεγονός ότι είμαστε υποχρεωμένοι να σηκωνόμαστε στο ύψος των συναισθημάτων τους. Να τεντωνόμαστε, να υψωνόμαστε στις μύτες των ποδιών μας. Για να μην τα πληγώσουμε.

Januez Korczak

Quand je reviedrai petit