Φωτόδεντρο Διαδραστικά Σχολικά Βιβλία, 21-03-2022

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Μαργαρίτα Θωμά (ΠΕ 79.01)
Πλοήγηση με τις «μαργαρίτες»
 

Στο πλαίσιο του μαθήματος της Μουσικής Αγωγής και με αφορμή τη γιορτή της 25ηςΜαρτίου, οι μαθητές/τριες αναζήτησαν, εντόπισαν και αξιοποίησαν   στο «Φωτόδεντρο», από το Διαδραστικό Βιβλίο  Μουσικής της ΣΤ’ Τάξης, το Κεφ.17, «…τραγούδια για τη λευτεριά». Στη συνέχεια άκουσαν το τραγούδι «Τσάμικος»σε στίχους Νίκου Γκάτσουκαι μουσική Μάνου Χατζιδάκη. Ειδικότερα, οι μαθητές/τριες αναζήτησαν στη διεύθυνση ebooks.edu.grπου είναι ο επίσημος ψηφιακός χώρος του Υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων (ΥΠΑΙΘ), το Φωτόδεντρο Διαδραστικά Σχολικά Βιβλία.Στη συνέχεια επέλεξαν τη «μαργαρίτα»της Στ’ Τάξης και εντόπισαν στα «φύλλα»της το Διαδραστικό Βιβλίο της Μουσικής.

 

f1-web
f2-web
f3-web
f4-web
1/4 
start stop bwd fwd

 

 

 

 

 

Στοιχεία επικοινωνίας

Διεύθυνση: Κολοκοτρώνη & Κολιάτσου

Τηλ/Fax 2741022321

e-mail : mail@1dim-korinth.kor.sch.gr

Διευθύντρια: Ζαντρίμα Μαρία (2023-2024)

fterugismata

logo-syllogos-didask

koin-front-web

Στον Ενήλικα αναγνώστη λέτε:
"Η συναναστροφή με τα παιδιά μας κουράζει"
Έχετε δίκιο. Προσθέτετε:
"Γιατί πρέπει να χαμηλώνουμε στο επίπεδο τους, να σκύβουμε, να διπλωνόμαστε, να καμπουριάζουμε, να γινόμαστε μικροί".
Σε αυτό το σημείο δεν έχετε δίκιο. Δεν είναι αυτό που κουράζει περισσότερο.
Είναι κυρίως το γεγονός ότι είμαστε υποχρεωμένοι να σηκωνόμαστε στο ύψος των συναισθημάτων τους. Να τεντωνόμαστε, να υψωνόμαστε στις μύτες των ποδιών μας. Για να μην τα πληγώσουμε.

Januez Korczak

Quand je reviedrai petit