Ηλεκτρονική Πλατφόρμα Εξ' αποστάσεως Ανοικτών Μαθημάτων της Πράξης «Καθολικός Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Προσβάσιμου Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού», iepx. 7-2-2022

Υπεύθυνες εκπαιδευτικοί
Καντζούρα Μαρία ΠΕ70
Μπόζνου Ελένη   ΠΕ70
Παρσάνου Μαρία ΕΒΠ
«The primary purpose of education is to enable human flourishing»

 

Η ομάδα συμμετείχε στις εξ αποστάσεως ημερίδες (26/11/2021 & 3/12/2021) στις οποίες παρουσιάστηκε το Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό Υλικό για την εκπαίδευση μαθητών/τριών με αναπηρία (MIS 5001313).

 

Επίσης η ομάδα συμμετέχει στην ασύγχρονη εξ αποστάσεως επιμόρφωση μέσω ανοικτών διαδικτυακών μαθημάτων (MOOCS) που υλοποιείται από το ΙΕΠ στο πλαίσιο της δράσης 5, «ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ, ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ & ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ» της Πράξης «Καθολικός Σχεδιασμός και ανάπτυξη προσβάσιμου ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού».

Μία από τις ενότητες αναφέρεται στην «Ευαισθητοποίηση μαθητών και ενηλίκων σε θέματα αποδοχής της αναπηρίας και της διαφορετικότητας και ανάπτυξη ενταξιακής κουλτούρας στο σχολείο»

 

Περιεχόμενα μαθήματος

 

Οδηγός αποδοχής της δοαφορετικότητας

 

iepx
1/1 
start stop bwd fwd

 

 

Στοιχεία επικοινωνίας

Διεύθυνση: Κολοκοτρώνη & Κολιάτσου

Τηλ/Fax 2741022321

e-mail : mail@1dim-korinth.kor.sch.gr

Διευθύντρια: Ζαντρίμα Μαρία (2023-2024)

fterugismata

logo-syllogos-didask

koin-front-web

Στον Ενήλικα αναγνώστη λέτε:
"Η συναναστροφή με τα παιδιά μας κουράζει"
Έχετε δίκιο. Προσθέτετε:
"Γιατί πρέπει να χαμηλώνουμε στο επίπεδο τους, να σκύβουμε, να διπλωνόμαστε, να καμπουριάζουμε, να γινόμαστε μικροί".
Σε αυτό το σημείο δεν έχετε δίκιο. Δεν είναι αυτό που κουράζει περισσότερο.
Είναι κυρίως το γεγονός ότι είμαστε υποχρεωμένοι να σηκωνόμαστε στο ύψος των συναισθημάτων τους. Να τεντωνόμαστε, να υψωνόμαστε στις μύτες των ποδιών μας. Για να μην τα πληγώσουμε.

Januez Korczak

Quand je reviedrai petit