Συνεκπαίδευση- Συμπερίληψη και Διαφορετικότητα: ενταξιακές διδακτικές τεχνικές, (Επιμορφωτικές συναντήσεις), 15 Νοεμβρίου 2021

Υπεύθυνες εκπαιδευτικοί
Καντζούρα Μαρία ΠΕ70
Μπόζνου Ελένη   ΠΕ70
Παρσάνου Μαρία   ΕΒΠ
ΟΤΑΝ ΛΕΜΕ ΟΛΟΙ, ΕΝΝΟΟΥΜΕ ΟΛΟΙ….

 

Η ομάδα συμμετείχε στο σεμινάριο αυτό αποκομίζοντας όχι μόνο γνώσεις, αλλά και έναν έντονο προβληματισμό για τη φιλοσοφία της συνεκπαίδευσης-συμπερίληψης-διαφορετικότητας. Για το πού βρισκόμαστε σήμερα, ποιος είναι ο ρόλος του εκπαιδευτικού, του σχολείου γενικότερα, αλλά και της οικογένειας.

 

Στόχοι του σεμιναρίου ήταν:
Να αναδειχθούν οι δυνατότητες και οι δυσκολίες μαθητών/τριών με αναπηρία/ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
Να επισημανθεί η αναγκαιότητα της πρώιμης παρέμβασης, να κατανοηθούν οι έννοιες «συνεκπαίδευση – συμπερίληψη» και
Να προταθούν διδακτικές τεχνικές που θα διευκολύνουν τις διαδικασίες μάθησης στο πλαίσιο της λειτουργίας του Σχολείου.

 

Το σεμινάριο υλοποιήθηκε διαδικτυακά ως εξής:
Δευτέρα, 15 Νοεμβρίου 2021 και ώρα 18:00-20:30 με θέμα:
«Οι δυνατότητες και οι δυσχέρειες των νηπίων και παιδιών με αναπηρία/ ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες».
 
Τρίτη, 23 Νοεμβρίου 2021 και ώρα 18:00-20:30 με θέμα:
«Πρώιμη παρέμβαση, συνεκπαίδευση- συμπερίληψη»
 
Δευτέρα, 29 Νοεμβρίου 2021 και ώρα 18:00-20:30 με θέμα:
«Διδακτικές τεχνικές που διευκολύνουν τις διαδικασίες μάθησης στο πλαίσιο της λειτουργίας του Σχολείου».
 

 

Εδώ η πρόσκληση

 

soulis-web
1/1 
start stop bwd fwd

 

 

 

 

 

Στοιχεία επικοινωνίας

Διεύθυνση: Κολοκοτρώνη & Κολιάτσου

Τηλ/Fax 2741022321

e-mail : mail@1dim-korinth.kor.sch.gr

Διευθύντρια: Ζαντρίμα Μαρία (2023-2024)

fterugismata

logo-syllogos-didask

koin-front-web

Στον Ενήλικα αναγνώστη λέτε:
"Η συναναστροφή με τα παιδιά μας κουράζει"
Έχετε δίκιο. Προσθέτετε:
"Γιατί πρέπει να χαμηλώνουμε στο επίπεδο τους, να σκύβουμε, να διπλωνόμαστε, να καμπουριάζουμε, να γινόμαστε μικροί".
Σε αυτό το σημείο δεν έχετε δίκιο. Δεν είναι αυτό που κουράζει περισσότερο.
Είναι κυρίως το γεγονός ότι είμαστε υποχρεωμένοι να σηκωνόμαστε στο ύψος των συναισθημάτων τους. Να τεντωνόμαστε, να υψωνόμαστε στις μύτες των ποδιών μας. Για να μην τα πληγώσουμε.

Januez Korczak

Quand je reviedrai petit