Ενδοσχολική επιμόρφωση-Η δημιουργική γραφή, 23-03-2022

Ελένη Μπερδούση
Αγγελική Τσαμπουράκη
Αναστασία Γκιόκα
Δίκτυο σχολείων:1ο & 3ο ΔΣ Κορίνθου, ΔΣ Αγίου Βασιλείου & ΔΣ Ξυλοκέριζας
If you want your children to be intelligent read them fairy tales
 

Στα πλαίσια της πραγματοποίησης ενδοσχολικής επιμόρφωσης (Άρθρο 95 & 96του Ν 4823/03-08-2021/Αρ.Φ.136) υλοποιήθηκε διαδικτυακή ενδοσχολική επιμορφωτική δράση των εκπαιδευτικών των Δημοτικών Σχολείων Αγίου Βασιλείου, Ξυλοκέριζας, 1ου & 3ου Δημοτικού Σχολείου Κορίνθου,με θέμα: «Η Δημιουργική γραφή στο Δημοτικό Σχολείο. Η αξιοποίηση της φαντασίας για την παραγωγή δημιουργικών κειμένων»διάρκειας δυόμιση (2 1/2) ωρών που συνδιοργανώθηκε από τις Διευθύντριες κ.κ. Π. Βλαχάκη ΠΕ70, Αν. Γεωργαλλή ΠΕ70, Αν. Γκιόκα ΠΕ70 & τον Δ/ντή κ. Ηλ. Γεραρή ΠΕ70 και πραγματοποιήθηκε εξ αποστάσεως την Τετάρτη 23/03/2022 και ώρα 18.00- 20.30(αρ. Πράξης 47η/18-03-2022, αρ. Πράξης 14η/17-3-2022, αρ. Πράξης 14η/22-03-2022 & αρ. Πράξης 18η/18-03-2022).

 

Εισηγήτρια: κα Μαρία Παπανικολάου: Ιστορικός, συγγραφέας και αφηγήτρια

Ευχαριστούμε θερμά την κ. Μαρία Παπανικολάου που με περίσσεια υπομονή, πλούσιο υλικό και παραδείγματα ερμήνευσε την έννοια της δημιουργικής γραφής στο σχολείο και τη σύνδεσή της με τον κόσμο των συναισθημάτων. Πώς, πού και με ποια διαδικασία παράγονται και αξιολογούνται τα κείμενα των μαθητών. Ποιος είναι ο ρόλος των εκπαιδευτικών; Πρωταρχικός στόχος της δημιουργικής γραφής είναι το παιδί να αγαπήσει την τελετουργία της συγγραφικής (αλλά και της αναγνωστικής) πράξης, να αντιληφθεί τη δύναμη των λέξεων και να αναπτύξει αναγνωστικά κριτήρια, ώστε να απολαμβάνει με έναν πιο επεξεργασμένο και σύνθετο τρόπο την ανάγνωση της λογοτεχνίας.Τόνισε επίσης ότι η δημιουργική γραφή είναι μια διαδικασία έμπνευσης και όχι ένα μάθημα. Είναι ένα εκπαιδευτικό εργαλείο που μπορεί να αποδειχθεί πρόσφορο για τη διδασκαλία πολλών και διαφορετικών γνωστικών αντικειμένων.

.

Επίσης ευχαριστούμε θερμά τους συμμετέχοντες που με τις εύστοχες ερωτήσεις τους συνέβαλαν ουσιαστικά στη ροή της συνάντησης.

Η παραπάνω δράση αποσκοπεί στη βελτίωση της ποιότητας της λειτουργίας του σχολείου ως επαγγελματικής κοινότητας μάθησης που προωθεί την επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών και πραγματοποιήθηκε μέσω της πλατφόρμας τηλεκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας (Webex Meetings).

 

Υλικό για τη δημιουργική γραφή

 

Η παρουσίαση

 

20220323_184932-web-web
20220323_185032-web-web
20220323_185252-web-web
20220323_191001-web-web
20220323_191003-web-web
20220323_191908-web-web
20220323_192119-web-web
20220323_192525-web-web
img_8545-web
img_8546-web
img_8547-web
img_8548-web
web
01/13 
start stop bwd fwd

 

 

 

 

 

 

Στοιχεία επικοινωνίας

Διεύθυνση: Κολοκοτρώνη & Κολιάτσου

Τηλ/Fax 2741022321

e-mail : mail@1dim-korinth.kor.sch.gr

Διευθύντρια: Αναστασία Γκιόκα (2017-2020)

fterugismata

logo-syllogos-didask

koin-front-web

Στον Ενήλικα αναγνώστη λέτε:
"Η συναναστροφή με τα παιδιά μας κουράζει"
Έχετε δίκιο. Προσθέτετε:
"Γιατί πρέπει να χαμηλώνουμε στο επίπεδο τους, να σκύβουμε, να διπλωνόμαστε, να καμπουριάζουμε, να γινόμαστε μικροί".
Σε αυτό το σημείο δεν έχετε δίκιο. Δεν είναι αυτό που κουράζει περισσότερο.
Είναι κυρίως το γεγονός ότι είμαστε υποχρεωμένοι να σηκωνόμαστε στο ύψος των συναισθημάτων τους. Να τεντωνόμαστε, να υψωνόμαστε στις μύτες των ποδιών μας. Για να μην τα πληγώσουμε.

Januez Korczak

Quand je reviedrai petit