Τάξη Γ2, Κάνω το σχολείο μου συμπεριληπτικό-Μουσικές καρέκλες, 30.01.2022 & 22.03.2022

Υπεύθυνες εκπαιδευτικοί
Καντζούρα Μαρία ΠΕ70
Μπόζνου Ελένη   ΠΕ70
Παρσάνου Μαρία   ΕΒΠ
Ομοιότητες και διαφορές στην ομάδα μέσα από την κίνηση

 

Με τους μαθητές του τμήματος της τρίτης τάξης πραγματοποιήσαμε τη δραστηριότητα «Μουσικές καρέκλες» με στόχο την κίνηση των μαθητών και την εισαγωγή της έννοιας της ομοιότητας και της διαφοράς.

Τοποθετήθηκαν καρέκλες σε έναν κλειστό κύκλο με μια καρέκλα λιγότερη από το σύνολο των μαθητών. Κάθε μαθητής έκανε μια δήλωση για τον εαυτό του και για όσους μαθητές ίσχυε η ίδια δήλωση έπρεπε να αλλάξουν καρέκλες. Μπορούσαν να κάτσουν σε οποιαδήποτε καρέκλα του κύκλου, αλλά όχι στην καρέκλα που βρίσκεται ακριβώς δίπλα τους. Ο μαθητής που έμενε χωρίς καρέκλα έμπαινε στο κέντρο του κύκλου και έκανε μια δήλωση για τον εαυτό του. Συνεχίσαμε έτσι, ώστε όλοι οι μαθητές να έχουν την ευκαιρία να συστηθούν με αυτόν τον τρόπο.

Έπειτα τα παιδιά φιλοτέχνησαν είτε ομαδικά είτε ατομικά ζωγραφιές που αφορούσαν την ομάδα, τις ομοιότητες μας και την ένταξη σε αυτήν.

 

img_20220517_102500-web
img_20220517_102527-web
img_20220517_102600-web
img_20220517_102636-web
mkarekles-web
1/5 
start stop bwd fwd

 

 

 

Στοιχεία επικοινωνίας

Διεύθυνση: Κολοκοτρώνη & Κολιάτσου

Τηλ/Fax 2741022321

e-mail : mail@1dim-korinth.kor.sch.gr

Διευθύντρια: Ζαντρίμα Μαρία (2023-2024)

fterugismata

logo-syllogos-didask

koin-front-web

Στον Ενήλικα αναγνώστη λέτε:
"Η συναναστροφή με τα παιδιά μας κουράζει"
Έχετε δίκιο. Προσθέτετε:
"Γιατί πρέπει να χαμηλώνουμε στο επίπεδο τους, να σκύβουμε, να διπλωνόμαστε, να καμπουριάζουμε, να γινόμαστε μικροί".
Σε αυτό το σημείο δεν έχετε δίκιο. Δεν είναι αυτό που κουράζει περισσότερο.
Είναι κυρίως το γεγονός ότι είμαστε υποχρεωμένοι να σηκωνόμαστε στο ύψος των συναισθημάτων τους. Να τεντωνόμαστε, να υψωνόμαστε στις μύτες των ποδιών μας. Για να μην τα πληγώσουμε.

Januez Korczak

Quand je reviedrai petit