Κάνω το σχολείο μου συμπεριληπτικό-Αποτελέσματα έρευνας σε εκπαιδευτικούς και γονείς, 31-05-2022

Values
 
 
 
 
Υπεύθυνες εκπαιδευτικοί
Καντζούρα Μαρία ΠΕ70
Μπόζνου Ελένη   ΠΕ70
Παρσάνου Μαρία   ΕΒΠ
Αναπτύσσοντας ένα κοινό όραμα για τη συμπερίληψη

Περισσότερα...

Τάξεις: ΣΤ΄, «Επίσκεψη στο 1ο Γυμνάσιο Κορίνθου», 23-05-2022

exofillo
 
 
Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί
Τσαμπουράκη Αγγελική ΠΕ70
Κουζιώνη Ελένη ΠΕ70
Σου χαρίζω πολλά ΑΛΦΑ για ν’ ανεβαίνεις, όλο ν’ ανεβαίνεις
Και πολλά ΒΗΤΑ για τα επόμενα βήματά σου
Το ΓΑΜΑ σ έφερε κιόλας σο Γυμνάσιο
Το ΔΕΛΤΑ θα σου θυμίζει το Δημοτικό (Α. Βαρελά)

Περισσότερα...

7η Ενδοσχολική επιμόρφωση: «Covid-19,ενεργειακή κρίση–πόλεμος: Επιπτώσεις στην ψυχική υγεία και αντιμετώπιση. Μιλώντας στο παιδί με συναισθηματική νοημοσύνη», από τον κ. Γ. Σαλτό, 26-05-2022

an2-web-web
 
 
 
Δίκτυο σχολείων
1ο ΔΣ Κορίνθου
3ο  ΔΣ Κορίνθου
4ο ΔΣ Ναυπλίου
ΔΣ Αγίου Βασιλείου
ΔΣ Ξυλοκέριζας
Πάντα υπάρχει ελπίδα

Περισσότερα...

Τάξη ΣΤ2, Παραμύθι «Η χαριστική βιβλιοθήκη», 23-5-2022

unnamed-web
 
 
 
 
Υπεύθυνες εκπαιδευτικοί
Αναστασία Γκιόκα ΠΕ70
Αναστασία Αναγνωστοπούλου ΠΕ70.50
Μα τότε δεν είστε δανειστική βιβλιοθήκη..
είστε χαριστική βιβλιοθήκη

Περισσότερα...

Τάξεις: Ε1, ΣΤ1, και ΣΤ2, «Stem Education»: Τα ρομπότ στην υπηρεσία του ανθρώπου. Αυτόνομα οχήματα και συστήματα ασφάλειας, 24-05-2022

exofyllo-web
 
 
 
 
Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί
Τσαμπουράκη Αγγελική ΠΕ70
Κουζιώνη Ελένη ΠΕ70
Φλέσσα Φοίβη ΠΕ70
Εκπαιδευτική Ρομποτική

Περισσότερα...

«Σύγχρονες διδακτικές πρακτικές στο Δημοτικό Σχολείο», Παρουσίαση του eTwinning έργου LibraryFestival#SkillsLabs, 24-05-2022

diaxisi papazisi
 
 
 
 
 
 
 
eTwinningLibraryFestival#SkillsLabs Ελλάδα
Υπεύθυνες εκπαιδευτικοί
ΣΣΕ 3ης, 4ης, 5ης, 6ης και 8ης Ενότητας Δ Σχ
Αναστασία Γκιόκα
Κωνσταντίνα Ζαφείρη

Περισσότερα...

Τάξη ΣΤ2, Παραμύθι «Η χαριστική βιβλιοθήκη», 23-5-2022

unnamed-web
 
 
 
 
eTwinningLibraryFestival#SkillsLabs Ελλάδα
Υπεύθυνες εκπαιδευτικοί
Αναστασία Γκιόκα ΠΕ70
Αναστασία Αναγνωστοπούλου ΠΕ70.50
Μα τότε δεν είστε δανειστική βιβλιοθήκη..
είστε χαριστική βιβλιοθήκη

Περισσότερα...

Ενδοσχολική επιμόρφωση: Βιωματικό εργαστήριο, θεατρικό παιχνίδι, εκπαιδευτική δράση, 18-05-2022

6epimorfosi-web
 
 
 
Δίκτυο σχολείων
14ο ΔΣ Κορίνθου
6ο  ΔΣ Κορίνθου
1ο ΔΣ Κορίνθου
Ενσυναίσθηση,διαφορετικότητα,
συμπερίληψη,φιλαναγνωσία,τεχνολογία, κά
 

Περισσότερα...

Ημέρα της Ευρώπης, 9 Μαΐου 2022

ad7fd3307 opt
 
 
 
 
 
eTwinning LibraryFestival#SkillsLabs Ελλάδα
ΑναστασίαΓκιόκαΠΕ70
ΚωνσταντίναΖαφείρηΠΕ06
ειρήνη και την ευημερία στην Ευρώπη

Περισσότερα...

Περισσότερα Άρθρα...

  1. Τάξη ΣΤ, Αξιολόγηση και διάχυση του έργου eTwinning (Project Evaluation), 3-5-2022
  2. Τάξη ΣΤ, Reading and singing for our partners, 17-4-2022
  3. Τάξη ΣΤ, Dissemination- Project bookmarks … 17-4-2022
  4. Τάξη ΣΤ, Πώς οργανώνεται μια βιβλιοθήκη 17-4-2022
  5. Τάξη ΣΤ, Schools Βoards, 17-4-2022
  6. Αναστάσιμες ευχές
  7. Τάξη ΣΤ, Virtual School Library Tour… 15-4-2022
  8. Τάξη Β, Καλό Πάσχα! 15-04-2022
  9. Πασχαλινές ψηφιακές κάρτες, 15-04-2022
  10. Τάξεις/Τμήματα Α1-Α2, Τα πασχαλινά καλαθάκια μας! 15-04-2022
  11. Ανεπιθύμητα Μηνύματα, spam, 11-04-2022
  12. Τάξη ΣΤ, Book reviews … 11-4-2022
  13. Τάξη ΣΤ, My e-Book … 15-4-2022
  14. Τάξη Δ, Κάνω το σχολείο μου συμπεριληπτικό-Κοινή δράση με το Ειδικό σχολείο Κορίνθου, 15.04.2022
  15. Τάξεις: Ε΄ & ΣΤ΄ Δράσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης από επαγγελματίες υγείας ΤΟΜΥ 1 Κορίνθου, 13-04-2022
  16. Τάξη Α2, Η σχολική μας αλληλογραφία (2ο μέρος)
  17. Τάξεις Β, Γ, Ε2 Εθνικός Κήπος-Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα – ‘Ενεκα Παιδείας (Μουσείων Δράσεις), 13-04-2022
  18. Τάξη ΣΤ, Storytelling… 11-4-2022
  19. Τάξεις ΣΤ1 & ΣΤ2, Κάνω το σχολείο μου συμπεριληπτικό-Σημαίες 16.03.2022 & 12.04.2022
  20. Τάξεις Α & Β : Δράσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης από επαγγελματίες υγείας ΤΟΜΥ 2 Κορίνθου, 11-04-2022

Στοιχεία επικοινωνίας

Διεύθυνση: Κολοκοτρώνη & Κολιάτσου

Τηλ/Fax 2741022321

e-mail : mail@1dim-korinth.kor.sch.gr

Διευθύντρια: Αναστασία Γκιόκα (2017-2020)

fterugismata

logo-syllogos-didask

koin-front-web

Στον Ενήλικα αναγνώστη λέτε:
"Η συναναστροφή με τα παιδιά μας κουράζει"
Έχετε δίκιο. Προσθέτετε:
"Γιατί πρέπει να χαμηλώνουμε στο επίπεδο τους, να σκύβουμε, να διπλωνόμαστε, να καμπουριάζουμε, να γινόμαστε μικροί".
Σε αυτό το σημείο δεν έχετε δίκιο. Δεν είναι αυτό που κουράζει περισσότερο.
Είναι κυρίως το γεγονός ότι είμαστε υποχρεωμένοι να σηκωνόμαστε στο ύψος των συναισθημάτων τους. Να τεντωνόμαστε, να υψωνόμαστε στις μύτες των ποδιών μας. Για να μην τα πληγώσουμε.

Januez Korczak

Quand je reviedrai petit