Τάξη ΣΤ΄ Εικαστικά: Πρώτο μάθημα γραμμικού σχεδίου σε εξωτερικό περιβάλλον (πρώτο μέρος), 07.11.2019

artforkids-background1-web

 

 

 

 
Υπεύθυνη εκπαιδευτικός
Ρουμάνη Ελένη-Δήμητρα ΠΕ08
Τα παιδιά φτιάχνουν
τις δικές τους δημιουργίες?.

Περισσότερα...

Τάξη ΣΤ1, Πρόγραμμα Σχολικών Δραστηριοτήτων: «2 παραμύθια 1 αλήθεια», Παρουσίαση προγράμματος στη γιορτή λήξης, 13-06-2019

62962344 2257616527886920 5191339988721074176 n-web

 

 

Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί
Μαρία Καπουράλου ΠΕ06
Ελένη-Δήμητρα Ρουμάνη ΠΕ08
ΑθανασίαΤσιλιγιάννηΠΕ70
Όλοι διαφορετικοί, όλοι ίσοι

Περισσότερα...

Τάξη ΣΤ2, Θρησκευτικά: Θεματική ενότητα 2: Διωγμοί γι? αυτό που είσαι/διωγμοί γι? αυτό που πιστεύεις, Ιούνιος 2019

Τοδιάταγματηςανεξιθρησκίαςεξακολουθείναείναιεπίκαιροστηνεποχήμας-web

 

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός
Αναστασία Γκιόκα
Διαχρονικό το νόημα της ανεξιθρησκίας
(Διάταγμα των Μεδιολάνων-313 μ.Χ.
Μ. Κων/νος-Λικίνιος)

Περισσότερα...

Στοιχεία επικοινωνίας

Διεύθυνση: Κολοκοτρώνη & Κολιάτσου

Τηλ/Fax 2741022321

e-mail : mail@1dim-korinth.kor.sch.gr

Διευθύντρια: Ζαντρίμα Μαρία (2023-2024)

fterugismata

logo-syllogos-didask

koin-front-web

Στον Ενήλικα αναγνώστη λέτε:
"Η συναναστροφή με τα παιδιά μας κουράζει"
Έχετε δίκιο. Προσθέτετε:
"Γιατί πρέπει να χαμηλώνουμε στο επίπεδο τους, να σκύβουμε, να διπλωνόμαστε, να καμπουριάζουμε, να γινόμαστε μικροί".
Σε αυτό το σημείο δεν έχετε δίκιο. Δεν είναι αυτό που κουράζει περισσότερο.
Είναι κυρίως το γεγονός ότι είμαστε υποχρεωμένοι να σηκωνόμαστε στο ύψος των συναισθημάτων τους. Να τεντωνόμαστε, να υψωνόμαστε στις μύτες των ποδιών μας. Για να μην τα πληγώσουμε.

Januez Korczak

Quand je reviedrai petit