Τάξη ΣΤ΄ Εικαστικά: Πρώτο μάθημα γραμμικού σχεδίου σε εξωτερικό περιβάλλον (πρώτο μέρος), 07.11.2019

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός
Ρουμάνη Ελένη-Δήμητρα ΠΕ08
Τα παιδιά φτιάχνουν τις δικές τους δημιουργίες?.

 

Τα παιδιά μαθαίνουν να παρατηρούν, να επεξεργάζονται και να εμβαθύνουν σχεδιάζοντας το περιβάλλον στο οποίο ζουν. Δημιουργούν σχέδια βασισμένα στη τεχνική της προοπτικής και του γραμμικού σχεδίου. Τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν είναι μολύβια σχεδίασης (2Β,4Β,7Β), γόμα και γόμα κάρβουνου.

 

20191106_093947_resized_1-web-web-web
20191106_104138_resized_1-web-web-web
20191106_104150_resized-web-web-web
20191106_104212_resized_1-web-web-web
20191106_104223_resized_1-web-web-web
20191106_104317_resized_1-web-web-web
20191106_104329_resized_1-web-web-web
20191106_104403_resized_1-web-web-web
artforkids-background1-web
1/9 
start stop bwd fwd

 

 

Στοιχεία επικοινωνίας

Διεύθυνση: Κολοκοτρώνη & Κολιάτσου

Τηλ/Fax 2741022321

e-mail : mail@1dim-korinth.kor.sch.gr

Διευθύντρια: Ζαντρίμα Μαρία (2023-2024)

fterugismata

logo-syllogos-didask

koin-front-web

Στον Ενήλικα αναγνώστη λέτε:
"Η συναναστροφή με τα παιδιά μας κουράζει"
Έχετε δίκιο. Προσθέτετε:
"Γιατί πρέπει να χαμηλώνουμε στο επίπεδο τους, να σκύβουμε, να διπλωνόμαστε, να καμπουριάζουμε, να γινόμαστε μικροί".
Σε αυτό το σημείο δεν έχετε δίκιο. Δεν είναι αυτό που κουράζει περισσότερο.
Είναι κυρίως το γεγονός ότι είμαστε υποχρεωμένοι να σηκωνόμαστε στο ύψος των συναισθημάτων τους. Να τεντωνόμαστε, να υψωνόμαστε στις μύτες των ποδιών μας. Για να μην τα πληγώσουμε.

Januez Korczak

Quand je reviedrai petit