Τάξη ΣΤ2, Θρησκευτικά: Θεματική ενότητα 2: Διωγμοί γι? αυτό που είσαι/διωγμοί γι? αυτό που πιστεύεις, Ιούνιος 2019

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός
Αναστασία Γκιόκα
Διαχρονικό το νόημα της ανεξιθρησκίας (Διάταγμα των Μεδιολάνων-313 μ.Χ. Μ. Κων/νος-Λικίνιος)
 
Οι μαθητές/τριες της τάξης διάβασαν σε ομάδες τα παρακάτω βιβλία, που προτείνονται στην εργασία 1 -Ιδέες για δραστηριότητες, σελ 42- τα οποία και παρουσίασαν στην ολομέλεια της τάξης.
Ομάδα 1: Πρίγκιπας σημαίνει Αμίρ (Άννα Κοντολέων)
Ομάδα 2: Για την άλλη πατρίδα (Λότη Πέτροβιτς-Ανδρουτσοπούλου)
Ομάδα 3: Το διπλό ταξίδι (Λίτσα Ψαραύτη)
Ομάδα 4:Το αγόρι με τη βαλίτσα (Ξένια Καλογεροπούλου/Μάικ Κένι)
Οι ομάδες διάβασαν την κάθε ιστορία, όρισαν αναγνώστη ανά αριθμό σελίδων, μοίρασαν ρόλους και αρμοδιότητες. Παρουσίασαν την πλοκή της ιστορίας, τους κεντρικούς ήρωες και τα προβλήματα που αντιμετώπισαν, τα μηνύματα που έλαβαν. Επίσης μας είπαν λίγα λόγια για τον κάθε συγγραφέα. Μια ομάδα έκανε την παρουσίαση αξιοποιώντας τις Νέες Τεχνολογίες, την οποία και παραθέτουμε.
Συγχαρητήρια στους μαθητές /τριες μας!!!

 

Τους ευχόμαστε καλό καλοκαίρι και καλή φοίτηση στο Γυμνάσιο!

 

Εδώ η παρουσίαση

 

dsc03220-web

Στοιχεία επικοινωνίας

Διεύθυνση: Κολοκοτρώνη & Κολιάτσου

Τηλ/Fax 2741022321

e-mail : mail@1dim-korinth.kor.sch.gr

Διευθύντρια: Ζαντρίμα Μαρία (2023-2024)

fterugismata

logo-syllogos-didask

koin-front-web

Στον Ενήλικα αναγνώστη λέτε:
"Η συναναστροφή με τα παιδιά μας κουράζει"
Έχετε δίκιο. Προσθέτετε:
"Γιατί πρέπει να χαμηλώνουμε στο επίπεδο τους, να σκύβουμε, να διπλωνόμαστε, να καμπουριάζουμε, να γινόμαστε μικροί".
Σε αυτό το σημείο δεν έχετε δίκιο. Δεν είναι αυτό που κουράζει περισσότερο.
Είναι κυρίως το γεγονός ότι είμαστε υποχρεωμένοι να σηκωνόμαστε στο ύψος των συναισθημάτων τους. Να τεντωνόμαστε, να υψωνόμαστε στις μύτες των ποδιών μας. Για να μην τα πληγώσουμε.

Januez Korczak

Quand je reviedrai petit