Τάξεις Α, Β, Γ, Δ, Ε: Πάμε θέατρο Ο Μολυβένιος Στρατιώτης 15 & 16 Δεκεμβρίου 2021-12-23

Υπεύθυνοι οι εκπαιδευτικοί των τάξεων/τμημάτων
Πάμε θέατρο. Βγαίνουμε από την καθημερινότητά μας
συντροφιά με ένα παραμύθι

 

Παραμύθι στο θέατρο. Τα οφέλη πολλαπλά για τα παιδιά. Η προσφορά του παραμυθιού και η μεγάλη του συμβολή στην προσωπική ανάπτυξη, στην εκπαίδευση, στην αγωγή, στην κοινωνική συμπεριφορά και στη συναισθηματική ωρίμανση του παιδιού είναι πολλαπλή, ανεκτίμητη και ανεπανάληπτη: συναισθηματική ωρίμανση, κοινωνική συμπεριφορά, προσωπική ανάπτυξη, ευχαρίστηση, καλλιέργεια στάσεων και δεξιοτήτων, απόκτηση γνώσεων….

Από την άλλη το θέατρο έχει τη δύναμη να συμβάλει στην πνευματική καλλιέργεια ενός παιδιού και να το κάνει να συνειδητοποιήσει ότι υπάρχουν και άλλες μορφές έκφρασης. Πρόκειται για μια ζωντανή τέχνη η οποία καταφέρνει να μεταδίδει στο παιδί συγκλονιστικά συναισθήματα, γνώσεις, μηνύματα, και να ενεργοποιεί τα πνευματικά του χαρίσματα. Μέσα από αυτό μπορεί να προβάλλει τις υψηλές αξίες και να δημιουργεί πρότυπα.

 

Εδώ το παραμύθι

 

Οι μαθητές/τριες γράφουν και ζωγραφίζουν

 

1_Small
1e1c0-14908255_1603719759924890_8680918266132922017_n-web
2_Small
3_Small
4_Small
1/5 
start stop bwd fwd

 

 

Στοιχεία επικοινωνίας

Διεύθυνση: Κολοκοτρώνη & Κολιάτσου

Τηλ/Fax 2741022321

e-mail : mail@1dim-korinth.kor.sch.gr

Διευθύντρια: Αναστασία Γκιόκα (2017-2020)

fterugismata

logo-syllogos-didask

koin-front-web

Στον Ενήλικα αναγνώστη λέτε:
"Η συναναστροφή με τα παιδιά μας κουράζει"
Έχετε δίκιο. Προσθέτετε:
"Γιατί πρέπει να χαμηλώνουμε στο επίπεδο τους, να σκύβουμε, να διπλωνόμαστε, να καμπουριάζουμε, να γινόμαστε μικροί".
Σε αυτό το σημείο δεν έχετε δίκιο. Δεν είναι αυτό που κουράζει περισσότερο.
Είναι κυρίως το γεγονός ότι είμαστε υποχρεωμένοι να σηκωνόμαστε στο ύψος των συναισθημάτων τους. Να τεντωνόμαστε, να υψωνόμαστε στις μύτες των ποδιών μας. Για να μην τα πληγώσουμε.

Januez Korczak

Quand je reviedrai petit