Τάξη Β2, Ο Τριγωνοψαρούλης, 15.06.2021

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός
Μπερδούση Ελένη ΠΕ70
Δεν είμαι χαζούλης
δεν είμαι κουτός
είμαι ο Τριγωνοψαρούλης
και είμαι διαφορετικός

 

 

Οι μαθητές της Β2 του σχολείου μας διάβασαν μέσα στην τάξη το βιβλίο του Βαγγέλη Ηλιόπουλου «Ο Τριγωνοψαρούλης», έκαναν γραπτές εργασίες σχετικές με την ιστορία και φιλοτέχνησαν τον κόσμο του βυθού, όπου ζούσε ο ήρωας του βιβλίου. Αναγνώρισαν ότι η διαφορετικότητα είναι προσόν και μπολιάστηκαν με την ιδέα ότι κάθε άνθρωπος κρύβει μέσα του ένα «διαμαντάκι» που χρειάζεται να το ανακαλύψει και να αξιοποιήσει. Αυτό δεν είναι άλλο από τα ταλέντα του…

 

20210611_091811-web
20210611_091826-web
20210614_124001-web
20210614_124107-web
20210614_124132-web
20210614_124158-web
20210615_131211-web
1/7 
start stop bwd fwd

 

 

Στοιχεία επικοινωνίας

Διεύθυνση: Κολοκοτρώνη & Κολιάτσου

Τηλ/Fax 2741022321

e-mail : mail@1dim-korinth.kor.sch.gr

Διευθύντρια: Αναστασία Γκιόκα (2017-2020)

fterugismata

logo-syllogos-didask

koin-front-web

Στον Ενήλικα αναγνώστη λέτε:
"Η συναναστροφή με τα παιδιά μας κουράζει"
Έχετε δίκιο. Προσθέτετε:
"Γιατί πρέπει να χαμηλώνουμε στο επίπεδο τους, να σκύβουμε, να διπλωνόμαστε, να καμπουριάζουμε, να γινόμαστε μικροί".
Σε αυτό το σημείο δεν έχετε δίκιο. Δεν είναι αυτό που κουράζει περισσότερο.
Είναι κυρίως το γεγονός ότι είμαστε υποχρεωμένοι να σηκωνόμαστε στο ύψος των συναισθημάτων τους. Να τεντωνόμαστε, να υψωνόμαστε στις μύτες των ποδιών μας. Για να μην τα πληγώσουμε.

Januez Korczak

Quand je reviedrai petit