Τάξη ΣΤ1, Πρόγραμμα Σχολικών Δραστηριοτήτων: «2 παραμύθια 1 αλήθεια» (συνέχεια), 20-02-2019

Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί
Μαρία Καπουράλου ΠΕ06
Ελένη-Δήμητρα Ρουμάνη ΠΕ08
ΑθανασίαΤσιλιγιάννηΠΕ70
Once upon a time

 

Στις 24/02 και αφού εξηγήθηκε στα παιδιά το πώς λειτουργεί το σύστημα Braille, έγραψαν λέξεις και προτάσεις σύμφωνα με το σύστημα και ύστερα τρύπησαν το χαρτί με τη μύτη του μολυβιού, ώστε να κάνουν ανάγλυφες τις κουκίδες. Τέλος, ζωγράφισαν ό,τι τους άρεσε από την ιστορία.

 

braille-web
image10-web
image11-web
image1_1-web
image2_1-web
image3_1-web
image4_1-web
image5_1-web
image6_1-web
image7_1-web
image8-web
image9-web
01/12 
start stop bwd fwd

 

 

 

 

koin-front-web

Στοιχεία επικοινωνίας

Διεύθυνση: Κολοκοτρώνη & Κολιάτσου

Τηλ/Fax 2741022321

e-mail : mail@1dim-korinth.kor.sch.gr

Διευθύντρια: Αναστασία Γκιόκα (2017-2020)

Στον Ενήλικα αναγνώστη λέτε:
"Η συναναστροφή με τα παιδιά μας κουράζει"
Έχετε δίκιο. Προσθέτετε:
"Γιατί πρέπει να χαμηλώνουμε στο επίπεδο τους, να σκύβουμε, να διπλωνόμαστε, να καμπουριάζουμε, να γινόμαστε μικροί".
Σε αυτό το σημείο δεν έχετε δίκιο. Δεν είναι αυτό που κουράζει περισσότερο.
Είναι κυρίως το γεγονός ότι είμαστε υποχρεωμένοι να σηκωνόμαστε στο ύψος των συναισθημάτων τους. Να τεντωνόμαστε, να υψωνόμαστε στις μύτες των ποδιών μας. Για να μην τα πληγώσουμε.

Januez Korczak

Quand je reviedrai petit