Δημοσιεύτηκε στις Τετάρτη, 28 Φεβρουαρίου 2018 00:00 | Γράφτηκε από τον/την Super User | | | Εμφανίσεις: 246
Αντλώντας την αρχική ιδέα από το αντίστοιχο Unit του σχολικού εγχειριδίου με τίτλο ImaginaryCreatures (Πλάσματα της Φαντασίας), οι μαθητές του ΣΤ2 δημιούργησαν ανά ομάδες ένα ψηφιακό κόμικ χρησιμοποιώντας το εκπαιδευτικό λογισμικό Storyjumper. Αντιστοίχως οι μαθητές του ΣΤ1 ασχολήθηκαν με το θέμα των Σπορ. Οι μαθητές, με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού δημιούργησαν εξαρχής τον δικό τους «καμβά» κόμικ, επιλέγοντας οι ίδιοι τους χαρακτήρες, τις σκηνές και την πλοκή του. Ενισχύθηκε κατ? αυτόν τον τρόπο η λειτουργική χρήση της Αγγλικής γλώσσας για επικοινωνιακούς σκοπούς (CommunicativeApproach), oψηφιακός γραμματισμός (digitalliteracy), η δημιουργική γραφή (creativewriting), αλλά και το αίσθημα συνεργασίας μεταξύ των μαθητών. Ακολουθούν τα ψηφιακά κόμικ σε μορφή Powerpointκαι Youtube video
"Γιατί πρέπει να χαμηλώνουμε στο επίπεδο τους, να σκύβουμε, να διπλωνόμαστε, να καμπουριάζουμε, να γινόμαστε μικροί".
Σε αυτό το σημείο δεν έχετε δίκιο. Δεν είναι αυτό που κουράζει περισσότερο.
Είναι κυρίως το γεγονός ότι είμαστε υποχρεωμένοι να σηκωνόμαστε στο ύψος των συναισθημάτων τους. Να τεντωνόμαστε, να υψωνόμαστε στις μύτες των ποδιών μας. Για να μην τα πληγώσουμε.