Τάξη ΣΤ1 & ΣΤ2, Δημιουργούμε τα δικά μας ψηφιακά κόμικ, Φεβρουάριος 2018

Αντλώντας την αρχική ιδέα από το αντίστοιχο Unit του σχολικού εγχειριδίου με τίτλο ImaginaryCreatures (Πλάσματα της Φαντασίας), οι μαθητές του ΣΤ2 δημιούργησαν ανά ομάδες ένα ψηφιακό κόμικ χρησιμοποιώντας το εκπαιδευτικό λογισμικό Storyjumper. Αντιστοίχως οι μαθητές του ΣΤ1 ασχολήθηκαν με το θέμα των Σπορ. Οι μαθητές, με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού δημιούργησαν εξαρχής τον δικό τους «καμβά» κόμικ, επιλέγοντας οι ίδιοι τους χαρακτήρες, τις σκηνές και την πλοκή του. Ενισχύθηκε κατ? αυτόν τον τρόπο η λειτουργική χρήση της Αγγλικής γλώσσας για επικοινωνιακούς σκοπούς (CommunicativeApproach), oψηφιακός γραμματισμός (digitalliteracy), η δημιουργική γραφή (creativewriting), αλλά και το αίσθημα συνεργασίας μεταξύ των μαθητών. Ακολουθούν τα ψηφιακά κόμικ σε μορφή Powerpointκαι Youtube video

 

ΣΤ1

The_best_football_match

">https://www.youtube.com/watch?v=52lObmEpsAg&feature=youtu.be

 

Knowledge_and_Good_Luck
">

 

ΣΤ2

The_Boy_and_the_Pirate
">

 

The_Witch_of_the_Dark
">

Στοιχεία επικοινωνίας

Διεύθυνση: Κολοκοτρώνη & Κολιάτσου

Τηλ/Fax 2741022321

e-mail : mail@1dim-korinth.kor.sch.gr

Διευθύντρια: Ζαντρίμα Μαρία (2023-2024)

fterugismata

logo-syllogos-didask

koin-front-web

Στον Ενήλικα αναγνώστη λέτε:
"Η συναναστροφή με τα παιδιά μας κουράζει"
Έχετε δίκιο. Προσθέτετε:
"Γιατί πρέπει να χαμηλώνουμε στο επίπεδο τους, να σκύβουμε, να διπλωνόμαστε, να καμπουριάζουμε, να γινόμαστε μικροί".
Σε αυτό το σημείο δεν έχετε δίκιο. Δεν είναι αυτό που κουράζει περισσότερο.
Είναι κυρίως το γεγονός ότι είμαστε υποχρεωμένοι να σηκωνόμαστε στο ύψος των συναισθημάτων τους. Να τεντωνόμαστε, να υψωνόμαστε στις μύτες των ποδιών μας. Για να μην τα πληγώσουμε.

Januez Korczak

Quand je reviedrai petit