Τάξη ΣΤ΄, «Imaginary Creatures», Δεκέμβριος 2017

 ΜάθημαΑγγλικά

 

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός:

 

Κρυσταλλία Κατσαρού

 

Οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης του σχολείου δημιούργησαν ανά ομάδες τις δικές τους ακροστιχίδες σε μορφή ποιημάτων επιλέγοντας τη λέξη που ήθελαν από το σχετικό λεξιλόγιο της ενότητας του βιβλίου «ImaginaryCreatures» (Πλάσματα της Φαντασίας).  

Επίσης, έκαναν μια περιγραφή και ζωγράφισαν τον αγαπημένο τους ήρωα έχοντας ολοκληρώσει τη σχετική εργασία κατανόησης κειμένου του σχολικού βιβλίου.

Είναι σημαντικό ότι τα έργα των παιδιών είναι καθαρά δικής τους έμπνευσης και δημιουργίας. Κατ? αυτόν τον τρόπο έγινε εμπέδωση του λεξιλογίου, καλλιέργεια της δημιουργικής ικανότητας και της αυτονομίας των μαθητών, καθώς και ενίσχυση της συνεργασίας και του αισθήματος της ομάδας μεταξύ τους. Ακολουθούν ενδεικτικά κάποιες φωτογραφίες με έργα των παιδιών.

 

exofyllo 120-web

 

img 20180115 110125-web

 

 

img 20180115 110137-web

 

 

img 20180115 115748-web

 

Στοιχεία επικοινωνίας

Διεύθυνση: Κολοκοτρώνη & Κολιάτσου

Τηλ/Fax 2741022321

e-mail : mail@1dim-korinth.kor.sch.gr

Διευθύντρια: Ζαντρίμα Μαρία (2023-2024)

fterugismata

logo-syllogos-didask

koin-front-web

Στον Ενήλικα αναγνώστη λέτε:
"Η συναναστροφή με τα παιδιά μας κουράζει"
Έχετε δίκιο. Προσθέτετε:
"Γιατί πρέπει να χαμηλώνουμε στο επίπεδο τους, να σκύβουμε, να διπλωνόμαστε, να καμπουριάζουμε, να γινόμαστε μικροί".
Σε αυτό το σημείο δεν έχετε δίκιο. Δεν είναι αυτό που κουράζει περισσότερο.
Είναι κυρίως το γεγονός ότι είμαστε υποχρεωμένοι να σηκωνόμαστε στο ύψος των συναισθημάτων τους. Να τεντωνόμαστε, να υψωνόμαστε στις μύτες των ποδιών μας. Για να μην τα πληγώσουμε.

Januez Korczak

Quand je reviedrai petit