Οδηγίες για την έναρξη λειτουργίας των σχολικών μονάδων-ΚΥΑ-Μέτρα για την αποφυγή διάδοσης του κορωνοϊού COVID-19, 12-9-2022

Χρήση μάσκας
Διαχείριση περιστατικών
 

Σας γνωστοποιούμε ότι στο ΦΕΚ Β΄ 4695/07-09-2022 δημοσιεύτηκε η υπ. αριθ. Δ1α/Γ.Π.οικ. 50908/07-09-2022 ΚΥΑ με θέμα: «Λειτουργία των εκπαιδευτικών μονάδων Πρωτοβάθμιαςκαι Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης,……………… κατά την έναρξη του σχολικού έτους 2022 - 2023 και μέτρα για την αποφυγή διάδοσης του κορωνοϊού COVID-19 κατά τη λειτουργία τους»

Σας αποστέλλουμε ψηφιακά υπογεγραμμένο το με αριθμό πρωτ. 108730/2022 έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων (ΥΠΑΙΘ) με Θέμα «Οδηγίες για την έναρξη λειτουργίας των σχολικών μονάδων Π_θμιας και Δ_θμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης» και παρακαλούμε για την εφαρμογή του

 

Εδώ το ΦΕΚ

Εδώ οι Οδηγίες

Στοιχεία επικοινωνίας

Διεύθυνση: Κολοκοτρώνη & Κολιάτσου

Τηλ/Fax 2741022321

e-mail : mail@1dim-korinth.kor.sch.gr

Διευθύντρια: Ζαντρίμα Μαρία (2023-2024)

fterugismata

logo-syllogos-didask

koin-front-web

Στον Ενήλικα αναγνώστη λέτε:
"Η συναναστροφή με τα παιδιά μας κουράζει"
Έχετε δίκιο. Προσθέτετε:
"Γιατί πρέπει να χαμηλώνουμε στο επίπεδο τους, να σκύβουμε, να διπλωνόμαστε, να καμπουριάζουμε, να γινόμαστε μικροί".
Σε αυτό το σημείο δεν έχετε δίκιο. Δεν είναι αυτό που κουράζει περισσότερο.
Είναι κυρίως το γεγονός ότι είμαστε υποχρεωμένοι να σηκωνόμαστε στο ύψος των συναισθημάτων τους. Να τεντωνόμαστε, να υψωνόμαστε στις μύτες των ποδιών μας. Για να μην τα πληγώσουμε.

Januez Korczak

Quand je reviedrai petit