Τάξεις Β, Γ, Ε2 Εθνικός Κήπος-Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα – ‘Ενεκα Παιδείας (Μουσείων Δράσεις), 13-04-2022

Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί
Μαρία Λάμπρου
Γεωργία Δρίτσα
Λάμπρος Ψωμάς
Μαρία Σίμου
Ελένη Μπόζνου
«Μαθαίνω την Ιστορία του Εθνικού Κήπου μέσα από δράσεις και παιχνίδια»

Την Τετάρτη 13/4/2022 οι τάξεις Β΄, Γ΄ και Ε΄2 του 1ου Δημοτικού Σχολείου Κορίνθου κάναμε μια υπέροχη εκπαιδευτική βόλτα στο καταπράσινο και ήσυχο περιβάλλον του Εθνικού Κήπου, ενός ιστορικού τόπου στο κέντρο της Αθήνας.
Με τη βοήθεια τεσσάρων ξεναγών - καθοδηγητών, υλοποιήσαμε εκπαιδευτικό πρόγραμμα και μέσα από δράσεις και κατάλληλα παιχνίδια αναζήτησης, γνωρίσαμε τα φυτικά μνημεία, θαυμάσαμε εκατοντάδες είδη δέντρων και μάθαμε βιωματικά την ιστορία του Εθνικού μας Κήπου. Ακούσαμε ότι στον Εθνικό Κήπο, που παλιότερα λέγονταν Βασιλικός κήπος ή κήπος της Αμαλίας υπάρχουν 7.000 δέντρα και 40.000 θάμνοι, άλλα ελληνικά (χαρουπιές, κουτσουπιές, πικροδάφνες) κι άλλα από διάφορες χώρες του κόσμου (Καζουαρίνες Αυστραλίας, κινέζικοι Αείλανθοι και οι περίφημες Ουασινγκτόνιες), που δίνουν μια εξωτική όψη στον κήπο.
Περιηγηθήκαμε επίσης στις λίμνες με τις πάπιες, τις νεροχελώνες και τους κυπρίνους, στον ζωολογικό κήπο με τους αίγαγρους (κρι - κρι), τα κουνέλια και τα πολυάριθμα είδη πτηνών (πάπιες, κύκνοι, φασιανοί, παπαγαλάκια, παγόνια).
Θαυμάσαμε τις προτομές σπουδαίων Ελλήνων (Αρ. Βαλαωρίτη, Ι. Καποδίστρια, Δ. Σολωμού).

Αξιοθέατο που μαγνήτισε το ενδιαφέρον μας ήταν και το περίφημο "ηλιακό ρολόι", που βρισκόταν στην κεντρική είσοδο. Η σκιά του δείκτη, ανάλογα με τη θέση του ηλίου, δείχνει και τη σχετική ώρα, οπότε όλοι μπήκαμε στην περιπέτεια να μαντέψουμε την ακριβή ώρα χωρίς να κοιτάξουμε το ρολόι μας, ταξιδεύοντας νοερά πίσω στο μακρινό παρελθόν. Στο Υπαίθριο Εικαστικό Εργαστήρι, εμπνευσμένοι από το περιβάλλον, κατασκευάσαμε ατομικά εικαστικά έργα, ενθύμια αυτής της υπέροχης επίσκεψης.

Τέλος, στο ευρύχωρο κιόσκι του Κήπου φάγαμε τις λιχουδιές της μαμάς μας, ακούγοντας τους μαγικούς ήχους του επίγειου αυτού παράδεισου.
Γυρίσαμε στην Κόρινθο, γεμάτοι πρωτόγνωρες εμπειρίες κι ευγνωμοσύνη για τη σπουδαία αυτή πρωτοβουλία του σχολείου μας!

 

Οι εντυπώσεις των μαθητών/τριών

 

 

20220413_101527-web
20220413_102011-web
20220413_102511_1-web
20220413_102543-web
20220413_103108-web
20220413_103256-web
20220413_103403-web
20220413_103543-web
20220413_103651-web
20220413_103701-web
20220413_103814-web
20220413_103908-web
20220413_104252-web
20220413_104420_2-web
20220413_104531_2-web
20220413_104553-web
20220413_104913-web
20220413_110246-web
20220413_112552-web
20220413_112558-web
20220413_113510-web
20220413_114357-web
20220413_114407-web
20220413_114505-web
exofyllo
fghj-web
gfrtο-web
unnamed-web
Χωρίς_τίτλο-web
01/29 
start stop bwd fwd

 

Στοιχεία επικοινωνίας

Διεύθυνση: Κολοκοτρώνη & Κολιάτσου

Τηλ/Fax 2741022321

e-mail : mail@1dim-korinth.kor.sch.gr

Διευθύντρια: Ζαντρίμα Μαρία (2023-2024)

fterugismata

logo-syllogos-didask

koin-front-web

Στον Ενήλικα αναγνώστη λέτε:
"Η συναναστροφή με τα παιδιά μας κουράζει"
Έχετε δίκιο. Προσθέτετε:
"Γιατί πρέπει να χαμηλώνουμε στο επίπεδο τους, να σκύβουμε, να διπλωνόμαστε, να καμπουριάζουμε, να γινόμαστε μικροί".
Σε αυτό το σημείο δεν έχετε δίκιο. Δεν είναι αυτό που κουράζει περισσότερο.
Είναι κυρίως το γεγονός ότι είμαστε υποχρεωμένοι να σηκωνόμαστε στο ύψος των συναισθημάτων τους. Να τεντωνόμαστε, να υψωνόμαστε στις μύτες των ποδιών μας. Για να μην τα πληγώσουμε.

Januez Korczak

Quand je reviedrai petit