Τάξη ΣΤ΄ Συμμετοχή στη Δράση Δασοοικοκώδικα, 22.06.2020

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός
Μαρία Χατζοπούλου ΠΕ70
Γνώση & δράση σώζουν τα δάση..
 

Δάσος, οξυγόνο, οικοσύστημα .........Ένας φυσικός πλούτος που πρέπει να προστατεύεται και που ίσως απαιτείται ένας δασοοικοκώδικας  τον οποίο πρέπει όλοι να ακολουθούμε πιστά. 

Στα πλαίσια του μαθήματος για τα παγκόσμια προβλήματα της Κοινωνικής και Πολιτικής αγωγής  ΣΤ, οι μαθητές /τριες δημιούργησαν μια αφίσα με έναν δασοοικοκώδικα με σκοπό τη συμμετοχής τους στον πανελλήνιο διαγωνισμό αφίσας που διοργανώνει η ελληνική εταιρία προστασίας της φύσης.

Οι μαθητές/τριες εργάστηκαν κατά τμήματα με την ομαδοσυνεργατική  μέθοδο και τη βιωματική διδασκαλία. Στους στόχους τους συμπεριέλαβαν την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση των μαθητών/τριών του σχολείου μας για τη δασική  προστασία.

Με την αφίσα που κατασκεύασαν πέτυχαν μια καλλιτεχνική, οικολογική παρέμβαση στα περιβαλλοντικά δρώμενα. 

 

1
2
3
1/3 
start stop bwd fwd

 

 

 

 

Στοιχεία επικοινωνίας

Διεύθυνση: Κολοκοτρώνη & Κολιάτσου

Τηλ/Fax 2741022321

e-mail : mail@1dim-korinth.kor.sch.gr

Διευθύντρια: Ζαντρίμα Μαρία (2023-2024)

fterugismata

logo-syllogos-didask

koin-front-web

Στον Ενήλικα αναγνώστη λέτε:
"Η συναναστροφή με τα παιδιά μας κουράζει"
Έχετε δίκιο. Προσθέτετε:
"Γιατί πρέπει να χαμηλώνουμε στο επίπεδο τους, να σκύβουμε, να διπλωνόμαστε, να καμπουριάζουμε, να γινόμαστε μικροί".
Σε αυτό το σημείο δεν έχετε δίκιο. Δεν είναι αυτό που κουράζει περισσότερο.
Είναι κυρίως το γεγονός ότι είμαστε υποχρεωμένοι να σηκωνόμαστε στο ύψος των συναισθημάτων τους. Να τεντωνόμαστε, να υψωνόμαστε στις μύτες των ποδιών μας. Για να μην τα πληγώσουμε.

Januez Korczak

Quand je reviedrai petit