ΣΤ, Πρόγραμμα σχολικών δραστηριοτήτων ?Οργάνωση & λειτουργία Βιβλιοθήκης (Πρώτο μέρος) 23.01.2019

Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί
Αθανασία Τσιλιγιάννη ΠΕ70
Αναστασία Γκιόκα ΠΕ70
Λάμπρος Ψωμάς ΠΕ70
Με ένα βιβλίο ταξιδεύω...

 

Οι μαθητές/τριες επισκέφθηκαν τη βιβλιοθήκη του σχολείου.

Κοίταξαν τα βιβλία που υπάρχουν στα ράφια.

Περιεργάστηκαν τον χώρο.

Επέστρεψαν στην αίθουσα και με τη μέθοδο του καταιγισμού ιδεών κατέγραψαν σε post-it πώς αντιλαμβάνονται τη φράση: Σχολική Βιβλιοθήκη.

 

 

dsc02901-web
dsc02902-web
dsc02903-web
dsc02905-web
dsc02906-web
dsc02907-web
dsc02908-web
dsc02909-web
dsc02910-web
dsc02911-web
dsc02912-web
dsc02913-web
dsc02914-web
dsc02915-web
dsc02916-web
dsc02917-web
dsc02918-web
dsc02919-web
dsc02920-web
dsc02921-web
dsc02922-web
dsc02923-web
dsc02924-web
dsc02925-web
dsc02926-web
dsc02927-web
dsc02950-web-web-web
dsc02951-web-web-web
dsc02952-web-web-web
dsc02955-web-web-web
dsc02956-web-web-web
dsc02957-web-web-web
dsc02958-web-web-web
dsc02959-web-web-web
dsc02960-web-web-web
01/35 
start stop bwd fwd

 

 

Στοιχεία επικοινωνίας

Διεύθυνση: Κολοκοτρώνη & Κολιάτσου

Τηλ/Fax 2741022321

e-mail : mail@1dim-korinth.kor.sch.gr

Διευθύντρια: Ζαντρίμα Μαρία (2023-2024)

fterugismata

logo-syllogos-didask

koin-front-web

Στον Ενήλικα αναγνώστη λέτε:
"Η συναναστροφή με τα παιδιά μας κουράζει"
Έχετε δίκιο. Προσθέτετε:
"Γιατί πρέπει να χαμηλώνουμε στο επίπεδο τους, να σκύβουμε, να διπλωνόμαστε, να καμπουριάζουμε, να γινόμαστε μικροί".
Σε αυτό το σημείο δεν έχετε δίκιο. Δεν είναι αυτό που κουράζει περισσότερο.
Είναι κυρίως το γεγονός ότι είμαστε υποχρεωμένοι να σηκωνόμαστε στο ύψος των συναισθημάτων τους. Να τεντωνόμαστε, να υψωνόμαστε στις μύτες των ποδιών μας. Για να μην τα πληγώσουμε.

Januez Korczak

Quand je reviedrai petit