Τάξη ΣΤ: Μάθημα Αγγλικά, Unit 3, Acrostic Poem, 11-12-2018

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός
Μαρία Καπουράλου ΠΕ06
Δημιουργώντας ακροστιχίδες

 

Ύστερα από την παρουσίαση της έννοιας της ακροστιχίδας στους μαθητές της ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας, οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας έγιναν οι ίδιοι μικροί ποιητές και έφτιαξαν τις δικές τους ακροστιχίδες. Ανάμεσα στα θέματά τους ήταν η αγάπη, η φιλία, η ζωή, ο χορός, ...

 

Acrostic Poem: is a poem with its lines written one below the other in which particular sets of letters (the first letter of each line) form a word or a phrase.

 

dsc02715-web
dsc02716-web
dsc02718-web
dsc02719-web
dsc02720-web
dsc02722-web
dsc02723-web
dsc02724-web
dsc02725-web
dsc02726-web
dsc02728-web
dsc02729-web
dsc02730-web
dsc02731-web
dsc02732-web
dsc02733-web
dsc02734-web
dsc02735-web
dsc02736-web
dsc02737-web
dsc02743-web
dsc02753-web
01/22 
start stop bwd fwd

 

 

 

Στοιχεία επικοινωνίας

Διεύθυνση: Κολοκοτρώνη & Κολιάτσου

Τηλ/Fax 2741022321

e-mail : mail@1dim-korinth.kor.sch.gr

Διευθύντρια: Ζαντρίμα Μαρία (2023-2024)

fterugismata

logo-syllogos-didask

koin-front-web

Στον Ενήλικα αναγνώστη λέτε:
"Η συναναστροφή με τα παιδιά μας κουράζει"
Έχετε δίκιο. Προσθέτετε:
"Γιατί πρέπει να χαμηλώνουμε στο επίπεδο τους, να σκύβουμε, να διπλωνόμαστε, να καμπουριάζουμε, να γινόμαστε μικροί".
Σε αυτό το σημείο δεν έχετε δίκιο. Δεν είναι αυτό που κουράζει περισσότερο.
Είναι κυρίως το γεγονός ότι είμαστε υποχρεωμένοι να σηκωνόμαστε στο ύψος των συναισθημάτων τους. Να τεντωνόμαστε, να υψωνόμαστε στις μύτες των ποδιών μας. Για να μην τα πληγώσουμε.

Januez Korczak

Quand je reviedrai petit