Τάξη ΣΤ΄ Present Perfect vs Past Simple με το εκπαιδευτικό λογισμικό Καhοοt, 21-05-2018

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Κατσαρού Κρυσταλλία ΠΕ08

 

Στο πλαίσιο του μαθήματος των Αγγλικών και εργαζόμενοι πάνω την αντίστοιχη ενότητα του σχολικού εγχειριδίου όπου παρουσιάζεται το γραμματικό φαινόμενο του PresentPerfectvs PastSimple, οι μαθητές του ΣΤ1 και ΣΤ2 εργάστηκαν ατομικά ή ανά ομάδες στην επίλυση ασκήσεων εμπέδωσης χρησιμοποιώντας το εκπαιδευτικό λογισμικό Kahoot.

 

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα χρησιμοποιείται από την παγκόσμια εκπαιδευτική κοινότητα ως εναλλακτικός τρόπος ενεργούς διδασκαλίας και όχι παθητικής εξάσκησης των μαθητών σε διάφορους εκπαιδευτικούς τομείς.

 

Στο περιβάλλον του οι μαθητές απαντούν σε ερωτήσεις με τη μορφή quizγνώσεων από ένα πλήθος κατηγοριών (Αγγλικά, Μαθηματικά, Γεωγραφία, Ιστορία, κ.λπ.) χρησιμοποιώντας τον ηλεκτρονικό τους υπολογιστή.

 

Στις φωτογραφίες που ακολουθούν οι μαθητές συμμετέχουν ενεργά, συλλογικά και κυρίως ευχάριστα στην απάντηση ερωτήσεων σχετικών με το εν λόγω γραμματικό φαινόμενο. Επιτυγχάνεται κατ? αυτόν τον τρόπο η ενίσχυση του αγγλικού γλωσσικού γραμματισμού (EnglishLanguageLiteracy), του ψηφιακού γραμματισμού (ComputerLiteracy) και η εμπέδωση της γνώσης.

 

img_20180515_101807-web
img_20180515_101825-web
img_20180515_101926-web
img_20180515_101933-web
img_20180515_101950-web
img_20180515_102052-web
img_20180515_102057-web
img_20180515_102101-web
img_20180515_102126-web
img_20180515_102134-web
img_20180515_102140-web
img_20180515_102244-web
img_20180515_102251-web
img_20180515_102309-web
img_20180515_102734-web
img_20180515_102827-web
img_20180515_102922-web
img_20180515_102954-web
img_20180515_103030-web
01/19 
start stop bwd fwd

 

Στοιχεία επικοινωνίας

Διεύθυνση: Κολοκοτρώνη & Κολιάτσου

Τηλ/Fax 2741022321

e-mail : mail@1dim-korinth.kor.sch.gr

Διευθύντρια: Ζαντρίμα Μαρία (2023-2024)

fterugismata

logo-syllogos-didask

koin-front-web

Στον Ενήλικα αναγνώστη λέτε:
"Η συναναστροφή με τα παιδιά μας κουράζει"
Έχετε δίκιο. Προσθέτετε:
"Γιατί πρέπει να χαμηλώνουμε στο επίπεδο τους, να σκύβουμε, να διπλωνόμαστε, να καμπουριάζουμε, να γινόμαστε μικροί".
Σε αυτό το σημείο δεν έχετε δίκιο. Δεν είναι αυτό που κουράζει περισσότερο.
Είναι κυρίως το γεγονός ότι είμαστε υποχρεωμένοι να σηκωνόμαστε στο ύψος των συναισθημάτων τους. Να τεντωνόμαστε, να υψωνόμαστε στις μύτες των ποδιών μας. Για να μην τα πληγώσουμε.

Januez Korczak

Quand je reviedrai petit