Τάξη Γ2, Φυσική Αγωγή, Βάζω κίνηση στην καθημερινότητά μου, 15/11/2022

Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός
Παρασκευή Μπούρα
«Βγάζω τον σκύλο μου βόλτα και μου αρέσει πολύ!»
 

Στην προηγούμενη συνάντηση οι μαθητές είχαν εντοπίσει και καταγράψει και χρονομετρήσει εκείνες τις δραστηριότητες που κάνουν καθιστοί και που συνεπώς οδηγούν το σώμα σε αδράνεια.

Σήμερα σκεφτήκαμε πώς θα μπορούσαμε να βελτιώσουμε αυτή τη συνθήκη και εξετάσαμε με ποιους τρόπους μπορούμε να εντάξουμε την ήπια άσκηση στην καθημερινότητά μας, ακόμα και με διασκεδαστικό τρόπο. Μέσα από τον καταιγισμό ιδεών (brainstorming) συνειδητοποιήσαμε ότι σωματική άσκηση δεν κάνουμε μόνο όταν πηγαίνουμε κολυμβητήριο ή χορό, αλλά επίσης όταν βγάζουμε τον σκύλο μας βόλτα, όταν κάνουμε ποδήλατο, όταν πηγαίνουμε στο σχολείο με τα πόδια, όταν προτιμούμε τη μπάλα ή το σκοινάκι από τα ηλεκτρονικά παιχνίδια και όταν βοηθούμε στις δουλειές του σπιτιού.

Τέλος, οι μαθητές έπαιξαν παντομίμα. Κάθε μαθητής αναπαριστούσε στους συμμαθητές του μια δραστηριότητα που απαιτεί κίνηση, και οι υπόλοιποι έπρεπε να αναγνωρίσουν αυτήν τη δραστηριότητα.

 

brainstorming1-web
exofylo-web
hronometrisi-web
1/3 
start stop bwd fwd

 

 

 

 

Στοιχεία επικοινωνίας

Διεύθυνση: Κολοκοτρώνη & Κολιάτσου

Τηλ/Fax 2741022321

e-mail : mail@1dim-korinth.kor.sch.gr

Διευθύντρια: Ζαντρίμα Μαρία (2023-2024)

fterugismata

logo-syllogos-didask

koin-front-web

Στον Ενήλικα αναγνώστη λέτε:
"Η συναναστροφή με τα παιδιά μας κουράζει"
Έχετε δίκιο. Προσθέτετε:
"Γιατί πρέπει να χαμηλώνουμε στο επίπεδο τους, να σκύβουμε, να διπλωνόμαστε, να καμπουριάζουμε, να γινόμαστε μικροί".
Σε αυτό το σημείο δεν έχετε δίκιο. Δεν είναι αυτό που κουράζει περισσότερο.
Είναι κυρίως το γεγονός ότι είμαστε υποχρεωμένοι να σηκωνόμαστε στο ύψος των συναισθημάτων τους. Να τεντωνόμαστε, να υψωνόμαστε στις μύτες των ποδιών μας. Για να μην τα πληγώσουμε.

Januez Korczak

Quand je reviedrai petit