Τάξη Γ2, Φυσική Αγωγή-Καθιστική ζωή, 8-11-2022

Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός

Παρασκευή Μπούρα ΠΕ70

«Κουράστηκα να κάθομαι!»

Η καθιστική ζωή δεν αποτελεί καινούρια έννοια για τους μαθητές, καθώς σε προηγούμενο μάθημα έχουμε αναφερθεί σε αυτήν, συζητώντας γενικά για την καλή υγεία. Σήμερα είχαμε την ευκαιρία να εμβαθύνουμε, εντοπίζοντας όλες τις δραστηριότητες της καθημερινής μας ζωής στις οποίες υπάρχει ο παράγοντας «καρέκλα», καθώς και να αναλογιστούμε τις συνέπειες αυτού του τρόπου ζωής.
Οι μαθητές από την αρχή της συζήτησης ήταν σε θέση να κατονομάσουν διάφορες «καθιστικές» δραστηριότητες, όπως οι «πέντε ώρες στο PlayStation», η εκμάθηση ξένων γλωσσών και μουσικών οργάνων, και το διάβασμα. Φυσικά αναφέραμε ότι πάρα πολλές δραστηριότητες που γίνονται με τρόπο καθιστικό είναι πάρα πολύ χρήσιμες. Είναι όμως απαραίτητο να εντάξουμε την άσκηση στην καθημερινότητά μας και να μειώσουμε τον χρόνο που περνάμε στην καρέκλα, θέμα που θα εξερευνήσουμε στο επόμενο μάθημα.
Για να συνειδητοποιήσουν οι μαθητές τη σοβαρότητα του προβλήματος, στο σπίτι καλούνται να συμπληρώσουν ένα ημερολόγιο, στο οποίο θα καταγράφουν κάθε μέρα όλες τις δραστηριότητες που πραγματοποιούν καθιστοί, ενώ επιπλέον θα τις χρονομετρούν. Στην επόμενη συνάντησή μας θα παρουσιάσουν τις σημειώσεις τους στην τάξη και θα προτείνουμε βελτιώσεις.
exofylo-web

Στοιχεία επικοινωνίας

Διεύθυνση: Κολοκοτρώνη & Κολιάτσου

Τηλ/Fax 2741022321

e-mail : mail@1dim-korinth.kor.sch.gr

Διευθύντρια: Ζαντρίμα Μαρία (2023-2024)

fterugismata

logo-syllogos-didask

koin-front-web

Στον Ενήλικα αναγνώστη λέτε:
"Η συναναστροφή με τα παιδιά μας κουράζει"
Έχετε δίκιο. Προσθέτετε:
"Γιατί πρέπει να χαμηλώνουμε στο επίπεδο τους, να σκύβουμε, να διπλωνόμαστε, να καμπουριάζουμε, να γινόμαστε μικροί".
Σε αυτό το σημείο δεν έχετε δίκιο. Δεν είναι αυτό που κουράζει περισσότερο.
Είναι κυρίως το γεγονός ότι είμαστε υποχρεωμένοι να σηκωνόμαστε στο ύψος των συναισθημάτων τους. Να τεντωνόμαστε, να υψωνόμαστε στις μύτες των ποδιών μας. Για να μην τα πληγώσουμε.

Januez Korczak

Quand je reviedrai petit