Τάξη Γ1: «Ο εαυτός μου μέσα από τα μάτια μου», 23-01-2019

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός

Ρουμάνη Ελένη-Δήμητρα

 

Καθρέφτη, καθρεφτάκι μου δείξε μου ποιος/α είμαι!

 

Το παιχνίδι της αναγνώρισης. Το παιδί καλείται να αντικρίσει το είδωλό του στον καθρέφτη και να παρατηρήσει την μορφή, τα σχήματα και τα χρώματα του προσώπου του. Λειτουργεί σαν ένα ζωντανό μοντέλο του ίδιου του τού εαυτού. 

Επίσης ο καθρέφτης χρησιμοποιείται ως ένα μέσο ενίσχυσης της αυτοπεποίθησης των παιδιών. 

 

 

20190118_130836_resized-web
20190124_084753_resized-web
20190124_084759_resized-web
20190124_084827_resized-web
20190124_084842_resized-web
20190124_084846_resized-web
20190124_084858_resized-web
20190124_084908_resized-web
20190124_084932_resized-web
20190124_084946_resized-web
20190124_084957_resized-web
20190124_085009_resized-web
20190124_085019_resized-web
20190124_085036_resized-web
01/14 
start stop bwd fwd

 

 

 

Στοιχεία επικοινωνίας

Διεύθυνση: Κολοκοτρώνη & Κολιάτσου

Τηλ/Fax 2741022321

e-mail : mail@1dim-korinth.kor.sch.gr

Διευθύντρια: Αναστασία Γκιόκα (2017-2020)

fterugismata

logo-syllogos-didask

koin-front-web

Στον Ενήλικα αναγνώστη λέτε:
"Η συναναστροφή με τα παιδιά μας κουράζει"
Έχετε δίκιο. Προσθέτετε:
"Γιατί πρέπει να χαμηλώνουμε στο επίπεδο τους, να σκύβουμε, να διπλωνόμαστε, να καμπουριάζουμε, να γινόμαστε μικροί".
Σε αυτό το σημείο δεν έχετε δίκιο. Δεν είναι αυτό που κουράζει περισσότερο.
Είναι κυρίως το γεγονός ότι είμαστε υποχρεωμένοι να σηκωνόμαστε στο ύψος των συναισθημάτων τους. Να τεντωνόμαστε, να υψωνόμαστε στις μύτες των ποδιών μας. Για να μην τα πληγώσουμε.

Januez Korczak

Quand je reviedrai petit