Ο Καραγκιόζης βλέπει τους ήρωες του 1821, 22-12-2021

exofyllo-web
 
 
 
 
Υπεύθυνη εκπαιδευτικός:
Μαργαρίτα Θωμά (ΠΕ 79.01)
1821-2021, 200 χρόνια μετά…
Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Μαργαρίτα Θωμά (ΠΕ 79.01)
1821-2021,  200 χρόνια μετά…
 

Στο πλαίσιο του μαθήματος της Μουσικής Αγωγής και με αφορμή την επέτειο της συμπλήρωσης διακοσίων χρόνων από την έναρξη της Ελληνικής Επανάστασηςτου 1821, οι μαθητές/τριες του Στ’2 Τμήματος του Σχολείου μας υπό την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού κ.Μαργαρίτας Θωμά (ΠΕ 79.01), αφού παρακολούθησαν στην Αίθουσα Μουσικής από το ψηφιακό αρχείο της ΕΡΤ στην κατηγορία ΠΟΡΤΡΑΙΤΑ-ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ,αποσπάσματα του Θεάτρου Σκιών από το 40 επεισόδιο της σειράς «ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗ», διασκέδασαν με τον Καραγκιόζη που βλέπει τους ήρωες του 1821 να ‘ρχονται ξανά, ενώ κανείς άλλος δεν τους βλέπει! Στη συνέχεια, στην Αίθουσα Εκδηλώσεων του σχολείου μας οι μαθητές/τριες έπαιξαν ένα μουσικοθεατρικό δρώμενο του Θεάτρου Σκιών και αφού γέλασαν με την ψυχή τους στο τέλος τραγούδησαν υπό τη συνοδεία αρμονίου, τα τραγούδια «Σαν τον Καραγκιόζη» και «Ας κρατήσουν οι χοροί» σε στίχους και μουσική του Διονύση Σαββόπουλου.

 

Ο Καραγκιόζης βλέπει τους ήρωες του 1821

 

 

exofyllo-web
f1-web
f10-web
f11-web
f2-web
f3-web
f4-web
f5-web
f6-web
f7-web
f8-web
f9-web
01/12 
start stop bwd fwd

 

 

 

 

 

 

Στοιχεία επικοινωνίας

Διεύθυνση: Κολοκοτρώνη & Κολιάτσου

Τηλ/Fax 2741022321

e-mail : mail@1dim-korinth.kor.sch.gr

Διευθύντρια: Αναστασία Γκιόκα (2017-2020)

fterugismata

logo-syllogos-didask

koin-front-web

Στον Ενήλικα αναγνώστη λέτε:
"Η συναναστροφή με τα παιδιά μας κουράζει"
Έχετε δίκιο. Προσθέτετε:
"Γιατί πρέπει να χαμηλώνουμε στο επίπεδο τους, να σκύβουμε, να διπλωνόμαστε, να καμπουριάζουμε, να γινόμαστε μικροί".
Σε αυτό το σημείο δεν έχετε δίκιο. Δεν είναι αυτό που κουράζει περισσότερο.
Είναι κυρίως το γεγονός ότι είμαστε υποχρεωμένοι να σηκωνόμαστε στο ύψος των συναισθημάτων τους. Να τεντωνόμαστε, να υψωνόμαστε στις μύτες των ποδιών μας. Για να μην τα πληγώσουμε.

Januez Korczak

Quand je reviedrai petit