Η Μουσική εμψυχώνει! 2-11-2022

Υπεύθυνες εκπαιδευτικοί
Μαργαρίτα Θωμά (ΠΕ 79.01)
Αναστασία Γκιόκα (ΠΕ 70)
Αγγελική Τσαμπουράκη (ΠΕ 70)
Η κοινωνική προσφορά της Μουσικής σε κρίσιμες στιγμές της ιστορίας των λαών!

Στο πλαίσιο του μαθήματος της Μουσικής Αγωγής και του Σχεδίου Δράσης «Εφαρμογή αρχών της Διαπολιτισμικής Εκπ/σης στην εκπαιδευτική/διδακτική πρακτική της Σχολικής Μονάδας στον ψυχο-συναισθηματικό, κοινωνικο-πολιτισμικό και μαθησιακό τομέα» οι μαθητές/τριες των τμημάτων Γ1/Γ2αφού ακροάστηκαν από τον ηλεκτρονικό υπολογιστή της Αίθουσας Μουσικήςτους Εθνικούς Ύμνους της Ελλάδας, Αλβανίας, Ρουμανίας, Σερβίας και Ουκρανίας, η αρμόδια εκπαιδευτικός μαζί με τους μαθητές/τριες επεσήμαναν πως μέσω της επίδρασης που ασκεί η Μουσική στο σώμα (ρυθμικός συντονισμός, αλλαγή του καρδιακού παλμού κτλ.) επηρεάζει θετικά την ψυχική διάθεση, συσπειρώνει τους ανθρώπους γύρω από ένα κοινό σκοπό και ενισχύει το αίσθημα της συμμετοχής στην ομάδα (αυτές τις λειτουργίες επιτελεί και ο εθνικός ύμνος μιας χώρας ως φορέας της εθνικής ταυτότητας). Έπειτα οι μαθητές/τριες τραγούδησαν και έπαιξαν σε φλογέρα, μεταλλόφωνο και αρμόνιο μελωδίες από τους Εθνικούς Ύμνους των παραπάνω χωρών!

 

Πηγή: https://tinyurl.com/4uezzuwv

 

exofyllo_Small
f1_Small
f2_Small
f3_Small
f4_Small
f5_Small
f6_Small
1/7 
start stop bwd fwd

 

 

 

 

Στοιχεία επικοινωνίας

Διεύθυνση: Κολοκοτρώνη & Κολιάτσου

Τηλ/Fax 2741022321

e-mail : mail@1dim-korinth.kor.sch.gr

Διευθύντρια: Ζαντρίμα Μαρία (2023-2024)

fterugismata

logo-syllogos-didask

koin-front-web

Στον Ενήλικα αναγνώστη λέτε:
"Η συναναστροφή με τα παιδιά μας κουράζει"
Έχετε δίκιο. Προσθέτετε:
"Γιατί πρέπει να χαμηλώνουμε στο επίπεδο τους, να σκύβουμε, να διπλωνόμαστε, να καμπουριάζουμε, να γινόμαστε μικροί".
Σε αυτό το σημείο δεν έχετε δίκιο. Δεν είναι αυτό που κουράζει περισσότερο.
Είναι κυρίως το γεγονός ότι είμαστε υποχρεωμένοι να σηκωνόμαστε στο ύψος των συναισθημάτων τους. Να τεντωνόμαστε, να υψωνόμαστε στις μύτες των ποδιών μας. Για να μην τα πληγώσουμε.

Januez Korczak

Quand je reviedrai petit