Αντλώντας την αρχική ιδέα από το αντίστοιχο Unit του σχολικού εγχειριδίου με τίτλο ImaginaryCreatures (Πλάσματα της Φαντασίας), οι μαθητές του ΣΤ2 δημιούργησαν ανά ομάδες ένα ψηφιακό κόμικ χρησιμοποιώντας το εκπαιδευτικό λογισμικό Storyjumper. Αντιστοίχως οι μαθητές του ΣΤ1 ασχολήθηκαν με το θέμα των Σπορ. Οι μαθητές, με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού δημιούργησαν εξαρχής τον δικό τους «καμβά» κόμικ, επιλέγοντας οι ίδιοι τους χαρακτήρες, τις σκηνές και την πλοκή του. Ενισχύθηκε κατ? αυτόν τον τρόπο η λειτουργική χρήση της Αγγλικής γλώσσας για επικοινωνιακούς σκοπούς (CommunicativeApproach), oψηφιακός γραμματισμός (digitalliteracy), η δημιουργική γραφή (creativewriting), αλλά και το αίσθημα συνεργασίας μεταξύ των μαθητών. Ακολουθούν τα ψηφιακά κόμικ σε μορφή Powerpointκαι Youtube video
ΣΤ1
">https://www.youtube.com/watch?v=52lObmEpsAg&feature=youtu.be
Knowledge_and_Good_Luck ">
ΣΤ2
The_Boy_and_the_Pirate">