Με τους μαθητές του τμήματος της τρίτης τάξης πραγματοποιήσαμε τη δραστηριότητα «Μουσικές καρέκλες» με στόχο την κίνηση των μαθητών και την εισαγωγή της έννοιας της ομοιότητας και της διαφοράς.
Τοποθετήθηκαν καρέκλες σε έναν κλειστό κύκλο με μια καρέκλα λιγότερη από το σύνολο των μαθητών. Κάθε μαθητής έκανε μια δήλωση για τον εαυτό του και για όσους μαθητές ίσχυε η ίδια δήλωση έπρεπε να αλλάξουν καρέκλες. Μπορούσαν να κάτσουν σε οποιαδήποτε καρέκλα του κύκλου, αλλά όχι στην καρέκλα που βρίσκεται ακριβώς δίπλα τους. Ο μαθητής που έμενε χωρίς καρέκλα έμπαινε στο κέντρο του κύκλου και έκανε μια δήλωση για τον εαυτό του. Συνεχίσαμε έτσι, ώστε όλοι οι μαθητές να έχουν την ευκαιρία να συστηθούν με αυτόν τον τρόπο.
Έπειτα τα παιδιά φιλοτέχνησαν είτε ομαδικά είτε ατομικά ζωγραφιές που αφορούσαν την ομάδα, τις ομοιότητες μας και την ένταξη σε αυτήν.