Ηλεκτρονικό ψάρεμα (Phishing, Smishing), 14-02-2022

 
Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Μαργαρίτα Θωμά (ΠΕ 79.01)
 
Μην την πατάς με την απάτη…
 

Στο πλαίσιο του μαθήματος της Μουσικής Αγωγής και της δράσης «Προώθηση των ψηφιακών δεξιοτήτων και της καινοτομίας», οι μαθητές/τριες των ΣΤ1 & ΣΤ2 Τμημάτων παρακολούθησαν ενημερωτικό βίντεο σχετικά με το ηλεκτρονικό ψάρεμα, το phishingκαι το smishing. Ακολούθησε συζήτηση και ανατροφοδότηση των μαθητών/τριών από την εκπαιδευτικό Μουσικής. Στη συνέχεια οι μαθητές/τριες συμπλήρωσαν, για στοχασμό και προβληματισμό, φύλλα εργασίας με παραδείγματα ηλεκτρονικού ψαρέματος (Phishing), Μάθημα 01 (Ενότητα 02) του εκπαιδευτικού υλικού για την Ασφάλεια στο Διαδίκτυο: «Γίνε Ήρωας του Διαδικτύου».Επιπρόσθετα, τα παιδιά ανέγνωσαν στίχους που έγραψαν με θέμα την ασφάλεια στο διαδίκτυο.

Πηγή:

https://saferinternet4kids.gr/

 

exofyllo-web
p1-web
p10-web
p11-web
p12-web
p13-web
p14-web
p15-web
p16-web
p17-web
p18-web
p19-web
p2-web
p20-web
p21-web
p22-web
p23-web
p3-web
p4-web
p5-web
p6-web
p7-web
p8-web
p9-web
01/24 
start stop bwd fwd

 

 

 

Στοιχεία επικοινωνίας

Διεύθυνση: Κολοκοτρώνη & Κολιάτσου

Τηλ/Fax 2741022321

e-mail : mail@1dim-korinth.kor.sch.gr

Διευθύντρια: Ζαντρίμα Μαρία (2023-2024)

fterugismata

logo-syllogos-didask

koin-front-web

Στον Ενήλικα αναγνώστη λέτε:
"Η συναναστροφή με τα παιδιά μας κουράζει"
Έχετε δίκιο. Προσθέτετε:
"Γιατί πρέπει να χαμηλώνουμε στο επίπεδο τους, να σκύβουμε, να διπλωνόμαστε, να καμπουριάζουμε, να γινόμαστε μικροί".
Σε αυτό το σημείο δεν έχετε δίκιο. Δεν είναι αυτό που κουράζει περισσότερο.
Είναι κυρίως το γεγονός ότι είμαστε υποχρεωμένοι να σηκωνόμαστε στο ύψος των συναισθημάτων τους. Να τεντωνόμαστε, να υψωνόμαστε στις μύτες των ποδιών μας. Για να μην τα πληγώσουμε.

Januez Korczak

Quand je reviedrai petit